Poruchomat.cz
Skrýt reklamu

Nevyřešil jsem to bohužel

Poruchomat.cz


Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Nevyřešil jsem to bohužel

Nevyřešil jsem to bohužel

Příspěvek od Návštěvník » sob pro 20, 2014 12:30 am

Nevyřešil jsem to bohužel! nijak Psal jsem na mrkvosoft s odkazem na tohle forum, aby mi poslali adekvátní záplatu. Norton odinstalace to nevyřešila, NOD32 nemam... Zkoušel jsem všechno možný. Odpověděli mi, že tohle je zákaznická podpora, že to mám směřovat na technický oddělení. Tak jsem jim říkal ať to tam jednodušše přepošlou, že mě moc jejich interní dělení problémů nezajímá, ale zase to odmítali řešit. Na stránkách microsoftu jsem ale žádný odkaz na technické oddělení nenašel. Je tam něco jako automatickej rozklikávač, kde se má člověk propracovat k co nejpřesnějšímu charakterizování chyby, ale nepodařilo se mi žádnej rozumnej dotaz odeslat. Žádnej konkrétní kontakt! Pokud by jsi uspěl, byl bych fakt rád, kdybys třeba poslal link (sem) na ten fungující hotfix právě pro Vista Business. Teď to momentálně bohužel nemám čas řešit, ale problém mě neskutečně unavuje a připravuje o další čas ...

Nahoru

O nás

Jsme komunita, která se věnuje řešení jakýchkoliv problémů. Předáváme si rady, zkušenosti, ale i nové nápady a výzvy.
Přidejte se k nám!

Aktuálně hledáme moderátory fóra Nejde.cz. Pokud se chcete s námi spojit, kontaktujte prosím administrátora fóra ohledně podrobností tlačítkem kontakt ve spodní části fóra.

cron